FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een medewerker van de webshop het snelste bereiken?

Onze webshopmedewerkers zijn het beste bereikbaar via e-mail (info@pwhoofs.nl). Heb je een vraag over een bestelling? Vermeld dan graag het bestelnummer in uw e-mail. Doordat onze webshopmedewerkers ook druk bezig zijn alle bestellingen zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, zijn wij telefonisch niet altijd bereikbaar. Alle mailvragen worden in behandeling genomen en zo snel mogelijk beantwoord.

Wil je contact hebben met een winkelmedewerker? Neem dan telefonisch contact op met de betreffende winkel via ons centrale telefoonnummer 073 - 6134667. Vragen over de voorraad of beschikbaarheid van een artikel kunnen via de winkel gesteld worden.

 

Vragen over de verzending

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 

Is je bestelling voor 14:00 uur geplaatst? Dan zorgen wij ervoor dat je jouw kostuum of feestartikelen de volgende werkdag al in huis hebt. Bestellingen die je op zaterdag of zondag plaatst, ontvang je de dinsdag daarop. Kan iets niet de volgende werkdag worden bezorgd, dan laten wij het zo snel mogelijk nog weten. Wegens drukte kan in de weken vóór de carnaval de levertijd langer zijn.

Wanneer je bestelling is verwerkt en klaar ligt voor verzending ontvang je een bevestigingsmail van de verzending met daarin een link waarmee je je zending kan volgen.

Je kunt je bestelling ook volgen via je account:
* Bestelstatus ‘Verwerken’
- Je bestelling is nog in behandeling.

*Bestelstatus 'In wacht'
- Je bestelling is in behandeling maar een of meerdere artikelen hebben een langere levertijd. Indien je bestelstatus wijzigt naar 'in wacht' krijg je hier een melding van ons van met de reden ervoor.
- Mocht je het artikelen/de artikelen niet langer willen ontvangen, dan kun je ook op dit moment je bestelling nog annuleren.

2. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten vindt je op onze verzendkostenpagina. Boven de €75,- in Nederland en boven de €85,- euro in België worden gratis verzonden.

3. Via welk postorderbedrijf wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden pakketpost standaard met DHL en brievenbuspost met PostNL.

4. Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Helaas is het momenteel niet mogelijk om bestellingen op een postbusadres af te leveren.

5. Kan ik mijn bestelling ook buiten Nederland laten bezorgen?

Ja, dat kan. België valt onder onze verzendopties. Wil je een bestelling laten bezorgen in een ander EU-land? Neem dan contact met ons op.

6. Is het mogelijk om zelf een bezorgdatum te kiezen?

Helaas is dat momenteel niet mogelijk. 

 

Vragen over je bestelling

1. Hoe kan ik een artikel bij jullie bestellen?

Heb je in onze webshop een artikel gevonden dat je graag wilt bestellen? Klik dan bij het product op 'aan mandje toevoegen'. Je wordt direct doorgeleid naar je winkelwagenmandje waarna je de keuze hebt om je bestelling te voltooien of nog verder te shoppen. Als je je bestelling wilt plaatsen klik je op 'doorgaan naar kassa'. Vul in het besteloverzicht je gegevens in en klik na controle op 'bestelling plaatsen'. Je wordt dan doorgeleid naar een beveiligde bankomgeving waarin je je aankoop kan betalen en je bestelling kan voltooien. Als je bestelling betaald is en geplaatst is, ontvang je een bevestigingsmail. Ontvang je geen e-mail ter bevestiging? En staat het ook niet in je spam-folder? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens het plaatsen van je bestelling. Is het bedrag al wel van je rekening afgeschreven? Neem dan contact met ons op.

2. Problemen bij het plaatsen van je bestelling? 

Probeer eens de bestelling via een andere computer of browser te plaatsen. Het plaatsen van een bestelling gaat het beste via een Chrome browser. Lukt het alsnog niet om je bestelling te plaatsen? Neem dan contact met ons op.

3. Heb je problemen bij het betalen?

Betalingen kunnen via iDeal of MisterCash. Mocht een van de twee mogelijkheden niet lukken, neem dan contact met ons op.

4. Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je hier toch vanaf zien?

Jammer! Laat ons zo snel mogelijk weten dat je je bestelling wenst te annuleren. Indien je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is, is dat nog mogelijk. Indien je je bestelling of een gedeelte van je bestelling annuleert, wordt door ons het betaalde bedrag teruggestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling geplaatst is. Binnen enkele werkdagen staat dit terug op je rekening.

5. De artikelen die ik besteld heb blijken niet op voorraad te zijn/ Mijn artikel heeft een langere levertijd

Door computer- of magazijnfouten kan het voorkomen dat een artikel achteraf niet op voorraad blijkt te zijn of een langere levertijd heeft. 
* Indien je artikel een langere levertijd heeft, staat het nog in back-order bij onze leverancier. Zodra je artikel door ons ontvangen is, wordt het voor je verwerkt en naar je toegezonden.
* Door systeem- of magazijnfouten kan het voorkomen dat artikelen achteraf niet voorradig blijken te zijn. Indien dit het geval is, wordt je hier altijd van op de hoogte gebracht. We zullen proberen om tot een passende oplossing te komen. Mocht dit niet mogelijk zijn, wordt je bestelling geannuleerd en krijg je het aankoopbedrag terug op je rekening.

 

Vragen over facturen

1. Ik heb geen factuur ontvangen

Wanneer je bestelling verwerkt is en klaar ligt voor verzending ontvang je van ons via e-mail een factuur. Heb je deze niet ontvangen, maar wel een bevestiging van verzending gekregen? Stuur ons in dat geval een e-mail met daarin je bestelnummer (begint met #), de datum en de naam waaronder je bestelling geplaatst is. Dan kunnen we alsnog de factuur naar je toesturen.

 

Vragen over retourzendingen

1. Ik wil mijn artikel retourneren, hoe doe ik dat?

Jammer dat je je artikel wilt retourneren. Meer informatie over retourneren/omruilen vind je op onze retourpagina.

2. Wanneer ontvang ik mijn geld terug na retournering?

Ons streven is om zo snel mogelijk je aankoopbedrag terug te storten, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je retourzending is ontvangen krijg je het bedrag teruggestort. Het terugstorttermijn voor online betalingen is (afhankelijk per bank) 1 à 2 werkdagen. Via e-mail laten we je weten wanneer je retourzending is verwerkt.

 

Let op! Voor artikelen die gekocht zijn in onze carnavalswinkel gelden andere retourvoorwaarden dan online aangeschafte artikelen. Bij artikelen die gekocht zijn in de carnavalswinkel ontvang je bij retournering een tegoedbon of je kan het betreffende aritkel omruilen. Je ontvangt hiervoor geen geld terug. Bij geretourneerde online aankopen kun je het artikel laten omruilen of je ontvangt je aankoopbedrag terug op het rekeningnummer waarmee je bestelling geplaatst is. Zie ook de retourvoorwaarden op onze retourpagina